(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Status Prawny
Rada Powiatu
Zarząd Powiatu
Starosta
Starostwo
Jednostki organizacyjne
Służby Inspekcje Straże
Majątek publiczny, Budżet Powiatu
Oświadczenia majątkowe
Kontrole
Przetargi
Rejestry i ewidencje
Dane teleadresowe
Instrukcja obsługi
Zamierzenia - aktualnie realizowane programy
Podstawowe dane o Powiecie
Dostęp do informacji nieudostępnionej na stronie BIP
Nabór do pracy w Starostwie Powiatowym w Starachowicach
Nabór do pracy w Jednostkach Organizacyjnych Powiatu Starachowickiego
Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie
Realizacja ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się
Działalność lobbingowa w procesie stanowienia prawa
Klauzula Informacyjna
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Oświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej
Wybory samorządowe do Rady Powiatu 2014r.
Wybory samorządowe do Rady Powiatu 2018 r.
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o działaniach podejmowanych wobec Starosty Starachowickiego przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową w 2019 r.
» Nowa strona Biuletynu Informacji Publicznej
» Dorota Lenart - oświadczenie majątkowe.
» Porządek do protokołu nr 39/2020 z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 15 września 2020r.
» Porządek do protokołu nr 38/2020 z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 9 września 2020r.
  • Przetargi
  • ROK 2015
  • Opracowaniu dokumentacji inwestycji pn: „Efektywne wykorzystanie energii w powiecie starachowickim”

    Opracowaniu dokumentacji inwestycji pn: „Efektywne wykorzystanie energii w powiecie starachowickim”

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
    www.powiat.starachowice.pl
    ________________________________________
    Starachowice: Opracowanie dokumentacji inwestycji pn: Efektywne wykorzystanie energii w powiecie starachowickim
    Numer ogłoszenia: 141779 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy:
    V zamówienia publicznego
    zawarcia umowy ramowej
    ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Starachowicki , ul. Dr W. Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2760900, faks 041 2760902.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.starachowice.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji inwestycji pn: Efektywne wykorzystanie energii w powiecie starachowickim.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PPrzedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Opracowaniu dokumentacji inwestycji pn.: Efektywne wykorzystanie energii w powiecie starachowickim w zakres usługi wchodzi: 1. Opracowanie Audytu Energetycznego 2. Opracowanie Studium Wykonalności Projektu; 3. Opracowanie Inwentaryzacji budowlanej; 4. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej; 5. Sprawowanie nadzoru autorskiego; 6. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych i uzgodnień w tym pozwoleń na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych; 7. Dokonywanie obliczeń w ramach zleconej dokumentacji oraz wyliczenia efektu ekologicznego; 8. Udział w charakterze eksperta w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr.1 do SIWZ.
    II.1.5)
    przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2016.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich trzech lat: a) co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu audytu energetycznego budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2; b) co najmniej jednej usługi projektowej zawierającej w swoim zakresie opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wykonywania robót budowlanych polegających na dociepleniu budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2; c) co najmniej jednej usługi projektowej zawierającej w swoim zakresie opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wykonywania robót budowlanych polegających na remoncie lub przebudowie instalacji centralnego ogrzewania w budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2. d) co najmniej jednej usługi projektowej zawierającej w swoim zakresie opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wykonywania robót budowlanych polegających na remoncie lub przebudowie instalacji elektrycznej lub wentylacji mechanicznej w budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2.
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wymagane jest wykazanie osób o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: posiadające wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1409 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm.), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: a. minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ww. przepisami; b. minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z ww. przepisami. c.minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z ww. przepisami,
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1 - Cena - 95
    • 2 - Czas reakcji - 5
    IV.2.2)
    przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    1.Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej od rygorem nieważności, z zastrzeżeniem że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, osób odpowiedzialnych po obu stronach za realizację Umowy, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy , polegającej na ograniczeniu zakresu przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w Umowie. 3. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do jej treści w zakresie terminu wykonania Umowy polegającej na: wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron powodującej niemożność jego dotrzymania (siła wyższa), 4. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących Przedmiotu Umowy lub warunków jego wykonania, w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień Umowy do nowego stanu prawnego. 5. Zmiana osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy. Zmiana jest możliwa jeżeli nowe /dodatkowe osoby posiadają kwalifikacje nie niższe od tych, które posiadają osoby wskazane do realizacji zamówienia.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.starachowice.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 114.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




    Data wprowadzenia: 2015-09-28 1306
    Data upublicznienia: 2015-09-28
    Art. czytany: 680 razy

    » 10.SIWZ - rozmiar: 165888 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 1. Opis przedmiotu zamówienia - rozmiar: 46063 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 2. Formularz oferty - rozmiar: 93184 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - rozmiar: 47616 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 5. Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej - rozmiar: 48640 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 6. Wykaz usług - rozmiar: 41984 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 7. Istotne postanowienia umowy - rozmiar: 48311 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 8. Wykaz osób - rozmiar: 35840 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 9. Oświadczenie w zakresie uprawnień - rozmiar: 29184 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Odpowiedzi na pytania - rozmiar: 1310999 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - rozmiar: 30720 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Ogłoszenie UZP - rozmiar: 69632 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - rozmiar: 1393457 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zaktualizowany opis przedmiotu zamówienia - rozmiar: 115200 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Jerzy Kubicki
    Rejestr zmian:
    2020-12-17
    1. Typ zdarzenia: upublicznienie wiadomości - Zmienił: Krzysztof Lipa

    2016-09-13
    2. Typ zdarzenia: utajnienie wiadomości - Zmienił: Sebastian Szwajnoch
    3. Typ zdarzenia: upublicznienie wiadomości - Zmienił: Sebastian Szwajnoch

    2016-08-25
    4. Typ zdarzenia: utajnienie wiadomości - Zmienił: Sebastian Szwajnoch

    2015-11-09
    5. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Dagmara Zapała

    2015-11-03
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki

    2015-10-06
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki

    2015-09-28
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    20. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    21. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Jerzy Kubicki
    » Przełącz na wiadomości normalne
    Podkat. Archiwalne:
    Przetargi
    Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

    » INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
    » OGŁOSZENIE
    BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Starostwa Powiatowego w Starachowicach