(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Status Prawny
Rada Powiatu
Zarząd Powiatu
Starosta
Starostwo
Jednostki organizacyjne
Służby Inspekcje Straże
Majątek publiczny, Budżet Powiatu
Oświadczenia majątkowe
Kontrole
Przetargi
Rejestry i ewidencje
Dane teleadresowe
Instrukcja obsługi
Zamierzenia - aktualnie realizowane programy
Podstawowe dane o Powiecie
Dostęp do informacji nieudostępnionej na stronie BIP
Nabór do pracy w Starostwie Powiatowym w Starachowicach
Nabór do pracy w Jednostkach Organizacyjnych Powiatu Starachowickiego
Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie
Realizacja ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się
Działalność lobbingowa w procesie stanowienia prawa
Klauzula Informacyjna
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Oświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej
Wybory samorządowe do Rady Powiatu 2014r.
Wybory samorządowe do Rady Powiatu 2018 r.
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o działaniach podejmowanych wobec Starosty Starachowickiego przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową w 2019 r.
» Nowa strona Biuletynu Informacji Publicznej
» Dorota Lenart - oświadczenie majątkowe.
» Porządek do protokołu nr 39/2020 z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 15 września 2020r.
» Porządek do protokołu nr 38/2020 z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 9 września 2020r.
  • Przetargi
  • Rok 2014
  • Modernizacja ewidencji gruntów (pozyskanie danych odnośnie budynków i lokali) dla obrębów: Mirzec I , Mirzec II, gm.Mirzec

    Modernizacja ewidencji gruntów (pozyskanie danych odnośnie budynków i lokali) dla obrębów: Mirzec I , Mirzec II, gm.Mirzec

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
    www.powiat.starachowice.pl
    ________________________________________
    Starachowice: Modernizacja ewidencji gruntów (pozyskanie danych odnośnie budynków i lokali) dla obrębów: Mirzec I , Mirzec II, gm. Mirzec
    Numer ogłoszenia: 232804 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Starachowicki , ul. Dr W. Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2760900, faks 041 2760902.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.starachowice.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów (pozyskanie danych odnośnie budynków i lokali) dla obrębów: Mirzec I , Mirzec II, gm. Mirzec.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cel prac modernizacyjnych Celem modernizacji jest doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych do przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) i Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2013 r., poz. 1551) dla obrębu: Mirzec I gm. Mirzec. 2. Zakres prac modernizacyjnych Zakres prac przedmiotowego zamówienia będzie obejmował: - pomiar budynków, których brakuje w bazie mapy ewidencyjnej, - obmiar budynków istniejących w bazie numerycznej, - założenie ewidencji wszystkich budynków i lokali, - pomiar i aktualizacja nowych i zmienionych użytków gruntowych B, Ba, Bi, Bp i Bz oraz Br/użytek, - uzupełnienie istniejących danych ewidencji gruntów o numery dróg publicznych, - wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów w części dotyczącej bazy klas i użytków, II. Charakterystyka obiektu 1. Dane ogólne Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Jednostka ewidencyjna: Mirzec Identyfikator: 261103-2 Nazwa obrębu: Mirzec I Powierzchnia obrębu w ha: 686,5482 (bez Lasów Państwowych) Ilość budynków mieszk. jednorodz.: 275 Ilość budynków pozostałych: 655 W tym ilość budynków, które należy objąć pomiarem: 50 Ilość lokali:0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7a; 1. Cel prac modernizacyjnych Celem modernizacji jest doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych do przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) i Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2013 r., poz. 1551) dla obrębu: Mirzec II, gm. Mirzec. 2. Zakres prac modernizacyjnych Zakres prac przedmiotowego zamówienia będzie obejmował: - pomiar budynków, których brakuje w bazie mapy ewidencyjnej, - obmiar budynków istniejących w bazie numerycznej, - założenie ewidencji wszystkich budynków i lokali, - pomiar i aktualizacja nowych i zmienionych użytków gruntowych B, Ba, Bi, Bp i Bz oraz Br/użytek, - uzupełnienie istniejących danych ewidencji gruntów o numery dróg publicznych, - wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów w części dotyczącej bazy klas i użytków, - wydzielić drogę (obecnie pokazaną na mapie ewidencyjnej jako użytek gruntowy dr) z działek nr 917/1, 920/1, 923/1, 928/1 i 932/1, dołączyć ją do działki nr 934, działki za drogą dopisać w jednostkach rejestrowych, w których figurują działki przylegle do drogi (numerację i sposób obliczania powierzchni działek uzgodnić z PODGiK). II. Charakterystyka obiektu 1. Dane ogólne Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Jednostka ewidencyjna: Mirzec Identyfikator: 261103-2 Nazwa obrębu: Mirzec II Powierzchnia obrębu w ha: 791,1789) Ilość budynków mieszk. jednorodz.: 244 Ilość budynków pozostałych: 496 W tym ilość budynków, które należy objąć pomiarem: 30 Ilość lokali:0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7b..
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż będzie dysponował w celu wykonania zamówienia przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe z zakresu uprawnień geodezyjnych określonych w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r nr.193 poz.1287 po zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożony wykaz osób - zał.nr.3.
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.starachowice.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 114.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów (pozyskanie danych odnośnie budynków i lokali) dla obrębów: Mirzec I gm. Mirzec.
    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cel prac modernizacyjnych Celem modernizacji jest doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych do przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) i Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2013 r., poz. 1551) dla obrębu: Mirzec I gm. Mirzec. 2. Zakres prac modernizacyjnych Zakres prac przedmiotowego zamówienia będzie obejmował: - pomiar budynków, których brakuje w bazie mapy ewidencyjnej, - obmiar budynków istniejących w bazie numerycznej, - założenie ewidencji wszystkich budynków i lokali, - pomiar i aktualizacja nowych i zmienionych użytków gruntowych B, Ba, Bi, Bp i Bz oraz Br/użytek, - uzupełnienie istniejących danych ewidencji gruntów o numery dróg publicznych, - wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów w części dotyczącej bazy klas i użytków, II. Charakterystyka obiektu 1. Dane ogólne Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Jednostka ewidencyjna: Mirzec Identyfikator: 261103-2 Nazwa obrębu: Mirzec I Powierzchnia obrębu w ha: 686,5482 (bez Lasów Państwowych) Ilość budynków mieszk. jednorodz.: 275 Ilość budynków pozostałych: 655 W tym ilość budynków, które należy objąć pomiarem: 50 Ilość lokali:0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7a. 1. Cel prac modernizacyjnych Celem modernizacji jest doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych do przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) i Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2013 r., poz. 1551) dla obrębu: Mirzec I gm. Mirzec. 2. Zakres prac modernizacyjnych Zakres prac przedmiotowego zamówienia będzie obejmował: - pomiar budynków, których brakuje w bazie mapy ewidencyjnej, - obmiar budynków istniejących w bazie numerycznej, - założenie ewidencji wszystkich budynków i lokali, - pomiar i aktualizacja nowych i zmienionych użytków gruntowych B, Ba, Bi, Bp i Bz oraz Br/użytek, - uzupełnienie istniejących danych ewidencji gruntów o numery dróg publicznych, - wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów w części dotyczącej bazy klas i użytków, II. Charakterystyka obiektu 1. Dane ogólne Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Jednostka ewidencyjna: Mirzec Identyfikator: 261103-2 Nazwa obrębu: Mirzec I Powierzchnia obrębu w ha: 686,5482 (bez Lasów Państwowych) Ilość budynków mieszk. jednorodz.: 275 Ilość budynków pozostałych: 655 W tym ilość budynków, które należy objąć pomiarem: 50 Ilość lokali:0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7a.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów (pozyskanie danych odnośnie budynków i lokali) dla obrębów: Mirzec II gm. Mirzec.
    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cel prac modernizacyjnych Celem modernizacji jest doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych do przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) i Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2013 r., poz. 1551) dla obrębu: Mirzec II, gm. Mirzec. 2. Zakres prac modernizacyjnych Zakres prac przedmiotowego zamówienia będzie obejmował: - pomiar budynków, których brakuje w bazie mapy ewidencyjnej, - obmiar budynków istniejących w bazie numerycznej, - założenie ewidencji wszystkich budynków i lokali, - pomiar i aktualizacja nowych i zmienionych użytków gruntowych B, Ba, Bi, Bp i Bz oraz Br/użytek, - uzupełnienie istniejących danych ewidencji gruntów o numery dróg publicznych, - wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów w części dotyczącej bazy klas i użytków, - wydzielić drogę (obecnie pokazaną na mapie ewidencyjnej jako użytek gruntowy dr) z działek nr 917/1, 920/1, 923/1, 928/1 i 932/1, dołączyć ją do działki nr 934, działki za drogą dopisać w jednostkach rejestrowych, w których figurują działki przylegle do drogi (numerację i sposób obliczania powierzchni działek uzgodnić z PODGiK). II. Charakterystyka obiektu 1. Dane ogólne Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Jednostka ewidencyjna: Mirzec Identyfikator: 261103-2 Nazwa obrębu: Mirzec II Powierzchnia obrębu w ha: 791,1789) Ilość budynków mieszk. jednorodz.: 244 Ilość budynków pozostałych: 496 W tym ilość budynków, które należy objąć pomiarem: 30 Ilość lokali:0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7b. 1. Cel prac modernizacyjnych Celem modernizacji jest doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych do przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) i Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2013 r., poz. 1551) dla obrębu: Mirzec II, gm. Mirzec. 2. Zakres prac modernizacyjnych Zakres prac przedmiotowego zamówienia będzie obejmował: - pomiar budynków, których brakuje w bazie mapy ewidencyjnej, - obmiar budynków istniejących w bazie numerycznej, - założenie ewidencji wszystkich budynków i lokali, - pomiar i aktualizacja nowych i zmienionych użytków gruntowych B, Ba, Bi, Bp i Bz oraz Br/użytek, - uzupełnienie istniejących danych ewidencji gruntów o numery dróg publicznych, - wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów w części dotyczącej bazy klas i użytków, - wydzielić drogę (obecnie pokazaną na mapie ewidencyjnej jako użytek gruntowy dr) z działek nr 917/1, 920/1, 923/1, 928/1 i 932/1, dołączyć ją do działki nr 934, działki za drogą dopisać w jednostkach rejestrowych, w których figurują działki przylegle do drogi (numerację i sposób obliczania powierzchni działek uzgodnić z PODGiK). II. Charakterystyka obiektu 1. Dane ogólne Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Jednostka ewidencyjna: Mirzec Identyfikator: 261103-2 Nazwa obrębu: Mirzec II Powierzchnia obrębu w ha: 791,1789) Ilość budynków mieszk. jednorodz.: 244 Ilość budynków pozostałych: 496 W tym ilość budynków, które należy objąć pomiarem: 30 Ilość lokali:0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7b..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





    Data wprowadzenia: 2014-07-11 1122
    Data upublicznienia: 2014-07-11
    Art. czytany: 2213 razy

    » 10. SIWZ - na dostawę i usługi procedura uproszczona (pakiety) - rozmiar: 167936 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 1. Formularz oferty - rozmiar: 50176 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 3. Wykaz osób - rozmiar: 35840 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - rozmiar: 46592 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 5. Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej - rozmiar: 47104 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 6a. Istotne postanowienia umowy - Mirzec I - rozmiar: 33792 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 6b. Istotne postanowienia umowy - Mirzec II - rozmiar: 33792 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 7a. Opis przedmiotu zamówienia - Mirzec I - rozmiar: 242176 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 7b. Opis przedmiotu zamówienia - Mirzec II - rozmiar: 138752 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 8. Oświadczenie Wykonawcy - rozmiar: 30208 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 9. Ogłoszenie UZP - rozmiar: 68608 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Modernizacja ewidencji gruntów Mirzec I, M - rozmiar: 853837 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Jerzy Kubicki
    Rejestr zmian:
    2015-01-29
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Dagmara Zapała

    2014-08-11
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Sebastian Szwajnoch

    2014-07-18
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki

    2014-07-11
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Jerzy Kubicki
    15. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Jerzy Kubicki
    » Przełącz na wiadomości normalne
    Podkat. Archiwalne:
    Przetargi
    Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

    » INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
    » OGŁOSZENIE
    BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Starostwa Powiatowego w Starachowicach