(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Status Prawny
Rada Powiatu
Zarząd Powiatu
Starosta
Starostwo
Jednostki organizacyjne
Służby Inspekcje Straże
Majątek publiczny, Budżet Powiatu
Oświadczenia majątkowe
Kontrole
Przetargi
Rejestry i ewidencje
Dane teleadresowe
Instrukcja obsługi
Zamierzenia - aktualnie realizowane programy
Podstawowe dane o Powiecie
Dostęp do informacji nieudostępnionej na stronie BIP
Nabór do pracy w Starostwie Powiatowym w Starachowicach
Nabór do pracy w Jednostkach Organizacyjnych Powiatu Starachowickiego
Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie
Realizacja ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się
Działalność lobbingowa w procesie stanowienia prawa
Klauzula Informacyjna
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Oświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej
Wybory samorządowe do Rady Powiatu 2014r.
Wybory samorządowe do Rady Powiatu 2018 r.
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o działaniach podejmowanych wobec Starosty Starachowickiego przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową w 2019 r.
» Nowa strona Biuletynu Informacji Publicznej
» Dorota Lenart - oświadczenie majątkowe.
» Porządek do protokołu nr 39/2020 z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 15 września 2020r.
» Porządek do protokołu nr 38/2020 z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 9 września 2020r.
  • Przetargi
  • Rok 2013
  • Zimowe utrzymanie terenów wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogami dojazdowymi

    Zimowe utrzymanie terenów wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogami dojazdowymi

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
    www.powiat.starachowice.pl
    ________________________________________
    Starachowice: Zimowe utrzymanie terenów wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogami dojazdowymi
    Numer ogłoszenia: 418956 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Starachowicki , ul. Dr W. Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2760900, faks 041 2760902.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.starachowice.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie terenów wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogami dojazdowymi.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie chodników, parkingów, dróg dojazdowych do parkingów oraz drogi dojazdowej do Starostwa Powiatowego w Starachowicach o łącznej powierzchni 5 857 m2, w tym: 1. ul. dr Władysława Borkowskiego - 1461,00 m2 2. chodniki wzdłuż ul. Krywki , ul. dr Wł. Borkowskiego i przed budynkiem Starostwa - 394,00 m2 3. ciągi piesze od ul. Krywki do ul. dr Wł. Borkowskiego łącznie ze schodami - 121,00 m2 4. ciągi , drogi i parkingi wokół budynku Starostwa - 794,00 m2 5. parkingi górne 1416,00 m2 6. parkingi dolne 1256,00 m2 7. droga wewnętrzna od ul. dr Wł. Borkowskiego do ul. Krywki 415,00 m2 Zamawiający narzuca następujące standardy zimowego utrzymania: W/w obiekty winne zostać odśnieżone i posypane mieszanką do godziny 7:00 Mieszanka do posypywania winna posiadać stosowne atesty potwierdzające jej przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowe wymagania dotyczące standardów zimowego utrzymania : 1. Odśnieżone chodniki, schody, drogi wewnętrzne, parkingi, oraz inne ciągi komunikacyjne należy posypać mieszanką piaskowo-solną na całej długości i szerokość, 2. Droga wewnętrzna powinna być odśnieżona i posypana na całej długości i szerokości umożliwiającej swobodny przejazd pojazdów: służb ratunkowych oraz służb komunalnych. 3. Parkingi powinny być odśnieżone i posypane w sposób umożliwiający swobodne parkowanie pojazdów samochodowych. 4. Nadmiar odgarniętego śniegu i błota pośniegowego Wykonawca zobowiązany jest wywieźć poza obręb odśnieżania. Decyzję o konieczności wywiezienia śniegu, podejmuje Zamawiający, uzgadniając z Wykonawcą, niezbędny zakres takich działań. 5. Odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby luźny śnieg nie leżał dłużej niż 1 godz., błoto pośniegowe 2 godz. po ustaniu opadów; 6. Odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu do krawędzi chodnika, drogi wewnętrznej, parkingu w taki sposób, aby zgarnięty śnieg nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego pojazdów służb ratunkowych, komunalnych. Dopuszcza się możliwość spryzmowania śniegu na terenach zielonych . 7. Śliskość winna być zwalczana w sposób zapewniający bezpieczne przejście np. poprzez skucie lodu, posypywanie ciągów pieszych, schodów, chodników mieszanką piaskowo-solną.. 8. W przypadku wystąpienia ciągłych ( nieprzerwanych ) opadów śniegu, odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność ciągów komunikacyjnych. 9. Sprzątanie obiektu z materiału uszorstniającego po zimowym utrzymaniu powinno się zakończyć do 30 kwietnia 2014r. po sezonie zimowym. W zakres zamówienia wchodzi również usuwanie błota pośniegowego. 10.Przez zimowe utrzymanie chodników, parkingów, schodów oraz dróg dojazdowych rozumie się ich systematyczne ręczne lub mechaniczne odśnieżanie (odgarnięty śnieg nie może powodować zakłóceń w ruchu pieszych i samochodów) i posypywanie materiałami uszorstniającymi w celu zapewnienia ciągłości i bezpieczeństwa ruchu pieszego i kołowego. 11. Zastosowana technologia odśnieżania nie może powodować uszkodzeń nawierzchni ciągów pieszych, krawężników i obrzeży. Pojazdy biorące udział w akcji zimowej muszą być wyposażone w sygnały świetlne wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. 12. W przypadku występowania opadów lub śliskości w godzinach nocnych Wykonawca zapewni wykonanie prac do godziny 7:00 rano. Prace powinny być wykonywane tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. 13. Wykonawca zapewni materiały do usuwania śliskości w ilości zapewniającej wykonanie usług stanowiących przedmiot zamówienia oraz sprzęt dostosowany do odśnieżanych i posypywanych nawierzchni. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg w terminie od 01.11.2013r. do 30.04.2014r. Z tytułu gotowości do prowadzenia akcji zimowej Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 15. Wykonawca zobowiązuje się do starannego i terminowego wykonania usług, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami prawa, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożoną przez Wykonawcę ofertą przetargową. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.61.00.00-6, 90.63.00.00-2.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.starachowice.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 114.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



    Data wprowadzenia: 2013-10-15 1331
    Data upublicznienia: 2013-10-15
    Art. czytany: 2755 razy

    » Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej-zał.nr.5 - rozmiar: 47616 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Formularz oferty-zal.nr.1 - rozmiar: 52736 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Istotne postanowienia umowy-zał.nr.2 - rozmiar: 94720 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Mapa sytuacyjna - rozmiar: 1747572 bajtów
    Typ pliku: binary/octet-stream
    » Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 18780 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia-zał.nr.4 - rozmiar: 47104 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Oświadczenie o spełnianiu warunków-zał.nr.3 - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SIWZ - rozmiar: 169984 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zawiadomienie o unieważnieniu postępowaniu - rozmiar: 266743 bajtów
    Typ pliku: binary/octet-stream
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Sebastian Szwajnoch
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Wniosek o udzielenie pozwolenia na użytkowanie
    Oświadczenie inwestora o braku sprzeciwu lub uwag
    Oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu obiektu budowlanego
    Potwierdzenie odbioru wykonanych przyłączy
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Potwierdzenie odbioru wykonanych przyłączy
    BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Starostwa Powiatowego w Starachowicach