Ochrona konsumentów:
- ochrona konsumentów
- nieuczciwe praktyki rynkowe
Miejsce załatwienia Starostwo Powiatowe w Starachowicach, ul. dr Władysława Borkowskiego 4,
pokój 212, II piętro telefon (0-41) 276-09-30
Wymagane dokumenty protokół skargi konsumenckiej
zgoda na przetwarzanie danych informacyjnych ( RODO)
kserokopie dokumentów w dyspozycji konsumenta
Miejsce odbioru Starostwo Powiatowe w Starachowicach, ul. dr Władysława Borkowskiego 4, pokój 212, II pietro
Opłaty konsument zwolnony jest z ponoszenia opłat
Termin załatwienia w postępowaniu nie stosuje się Kodeksu postępowania administracyjnego (terminy zakończenia postępowania uzależnione są od charakteru konkretnej sprawy)
Tryb odwoławczy brak
Uwagi brak
Podstawa prawna ustawa z dnia 16 lutego 2007r. "o ochronie konkurencji i konsumentów"
Treść W zależności od charakteru konkretnej sprawy stosujemy przepisy regulujące prawa i obowiązki konsument - przedsiębiorca, rangi ustawy bądź przepisów wykonawczych oraz przepisów Kodeksu cywilnego.
Konsumenci korzystają z nieodpłatnej pomocy prawnej - w szczególności:
- poradnictwa w sprawach jednostkowych i ogólnych
- interwencji u przedsiębiorcy
- mediacji w sprawach spornych
- pomocy sądowej
Poradnictwo świadczone jest:
- telefonicznie tel. (0-41) 276-09-30
- za pośrednictwem e-mail ( informacyjnie),
- osobiście (zawsze kiedy dla oceny sprawy i ustalenia trybu postępowania niezbędna jest analiza dokumentów albo taki tryb uzgodniono w rozmowie telefonicznej)
Opracował Anna Kłusek
Akceptował Anna Kłusek
Zatwierdził Anna Kłusek
Data wprowadzenia: 2007-08-02 0953 Data upublicznienia: 2007-08-02 Art. czytany: 2084 razy
|