Zimowe utrzymanie terenów w 2015/2016 r wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogą dojazdową
Zimowe utrzymanie terenów w 2015/2016 r wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogą dojazdową
Powiat Starachowicki
dr Władysława Borkowskiego 4
27-200 STARACHOWICE
Znak sprawy: ZP.271.18.2015 STARACHOWICE, 2015-11-09
BIP/Tablica Ogłoszeń
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
„Zimowe utrzymanie terenów w 2015/2016 r wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogą dojazdową„
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, parkingów, dróg dojazdowych do parkingów oraz drogi dojazdowej do Starostwa Powiatowego w Starachowicach o łącznej powierzchni 5 857,00 m2, w tym:
1. ul. dr Władysława Borkowskiego - 1461,00 m2
2. chodniki wzdłuż ul. Krywki , ul. dr Wł. Borkowskiego i przed budynkiem Starostwa - 394,00m2
3. ciągi piesze od ul. Krywki do ul. dr Wł. Borkowskiego łącznie ze schodami - 121,00 m2
4. ciągi , drogi i parkingi wokół budynku Starostwa - 794,00 m2
5. parkingi górne - 1416,00 m2
6. parkingi dolne - 1256,00 m2
7. droga wewnętrzna od ul. dr Wł. Borkowskiego do ul. Krywki - 415,00 m2
Zamawiający narzuca następujące standardy zimowego utrzymania:
W/w obiekty winne zostać odśnieżone i posypane mieszanką do godziny 700.
Mieszanka do posypywania winna posiadać stosowne atesty potwierdzające jej przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe wymagania dotyczące standardów zimowego utrzymania :
1. Odśnieżone chodniki, schody, drogi wewnętrzne, parkingi, oraz inne ciągi komunikacyjne należy posypać mieszanką piaskowo-solną na całej długości i szerokość,
2. Droga wewnętrzna powinna być odśnieżona i posypana na całej długości i szerokości umożliwiającej swobodny przejazd pojazdów: służb ratunkowych oraz służb komunalnych.
3. Parkingi powinny być odśnieżone i posypane w sposób umożliwiający swobodne parkowanie pojazdów samochodowych.
4. Nadmiar odgarniętego śniegu i błota pośniegowego Wykonawca zobowiązany jest wywieźć poza obręb odśnieżania. Decyzję o konieczności wywiezienia śniegu, podejmuje Zamawiający, uzgadniając z Wykonawcą, niezbędny zakres takich działań.
5. Odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby luźny śnieg nie leżał dłużej niż
1 godz., błoto pośniegowe 2 godz. po ustaniu opadów;
6. Odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu do krawędzi chodnika, drogi wewnętrznej, parkingu w taki sposób, aby zgarnięty śnieg nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego pojazdów służb ratunkowych, komunalnych. Dopuszcza się możliwość spryzmowania śniegu na terenach zielonych .
7. Śliskość winna być zwalczana w sposób zapewniający bezpieczne przejście np. poprzez skucie lodu, posypywanie ciągów pieszych, schodów, chodników mieszanką piaskowo-solną.
8. W przypadku wystąpienia ciągłych ( nieprzerwanych ) opadów śniegu, odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność ciągów komunikacyjnych.
9. Sprzątanie obiektu z materiału uszorstniającego po zimowym utrzymaniu powinno się zakończyć do 30 kwietnia 2016r. po sezonie zimowym. W zakres zamówienia wchodzi również usuwanie błota pośniegowego.
CPV: 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6
2. Termin realizacji zamówienia: do 30 kwiecień 2016r.
3. Kryteria wyboru oferty: Zamawiający podda ocenie oferty niepodlegające odrzuceniu. Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami: cena ofertowa 100%. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zawiera najniższą cenę ofertową i spełnia wymagania ujęte w zaproszeniu.
4. Dokumenty wymagane w postępowaniu i sposób przygotowania oferty:
a) Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
- Prawidłowo wypełniony Formularz oferty – zał. nr 1,
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2,
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał.nr.3,
- Wypis z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
b) złożyć w formie pisemnej (osobiście, pisemnie – listem) na Formularzu Oferty,
c) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: „„Zimowe utrzymanie terenów w 2015/2016 r wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogą dojazdową„. Znak sprawy: ZP.271.22.2015”
5. Miejsce i termin złożenia ofert.
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Powiat Starachowicki, ul. dr Władysława Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice do dnia 18 listopada 2015r. do godziny 11:00,pokój nr: 114.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 listopada 2015r. o godzinie 11:15, w pok. nr 308.
3. Wybór oferty zostanie opublikowany na stronie internetowej Zamawiającego www.spstarachowice.bip.doc.pl
6. Kontakt z wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1 Marta Ewa Figarska - tel. (41) 276-09-20,
2 Jerzy Ceglarski - tel. (41) 276-09-15
3 Jerzy Kubicki - tel. (41) 276-09-47
4 Monika Nowak - tel. (41) 276-09-47
Starosta Dariusz Dąbrowski
Podpis Zamawiającego
Załączniki:
1. Formularz oferty
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
4. Istotne postanowienia umowy
5. Mapa sytuacyjna
6. Karta pracy
7. Protokół-zał.nr.2 do umowy
Data wprowadzenia: 2015-11-09 1350 Data upublicznienia: 2015-11-09 Art. czytany: 416 razy
|
|