Załatwianie spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw:
W Centrum obowiązują następujące zasady w kontaktach z zainteresowanymi:
1. Interesanci przyjmowani są i obsługiwani w godzinach pracy Centrum, chyba że szczególne okoliczności wynikające z konieczności udzielenia niezwłocznej pomocy wymagają załatwienia sprawy w innych godzinach,
2. Pracownicy Centrum zobowiązani są do właściwego, terminowego, zgodnego z prawem oraz mającego na względzie dobro osób i rodzin załatwiania spraw,
3. Pracownicy Centrum zobowiązani są do zachowania wymogów kultury urzędowania i zobowiązani są do udzielenia pełnej informacji
o trybie załatwiania sprawy, o obowiązujących w tym zakresie przepisach prawnych, o stanie załatwiania sprawy, o przedłużaniu terminu załatwiania sprawy oraz o przysługujących środkach odwoławczych lub środkach zaskarżania,
4. Interesanci mają prawo uzyskiwać informacje w formie pisemnej, ustnej oraz telefonicznej.
Informacja o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych:
Każde stanowisko posiada (jeżeli zachodzi taka potrzeba) odrębne rejestry, ewidencje i archiwa. Dane w nich zawarte są udostępniane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Data wprowadzenia: 2008-01-30 1148 Data upublicznienia: 2008-01-30 Art. czytany: 2833 razy
|
|