Zawiadomienie o wszczęciu postępowania - odwodnienie ul. Mieszała 2015-08-11 1343 Art. czytany: 1112 razy Starachowice dn. 10.08.2015 r. Z a w i a d o m i e n i e o w s z c z ę c i u p o s t ę p o w a n i a Wydział Nieruchomości, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska - Starostwa Powiatowego w Starachowicach, działając na podstawie art. 9, art. 122 ust. 1 pkt 1 i 3, art. 127, art. 140 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne /tekst jednolity z 2015 r. poz. 469/ oraz art. 61 § 1 i § 4 i art.10 Kpa, informuje, że prowadzi postępowanie administracyjne na wniosek, Pani Justyny Rybak Pełnomocnika Gminy Starachowice, w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych pochodzących z pasa drogowego ul. Mieszała i odcinka ul. Bema w Starachowicach do cieku pn. Dopływ z kopalni żelaza oraz na budowę wylotów kanalizacji deszczowej. W związku z powyższym informujemy, że w siedzibie Starostwa Powiatowego w Starachowicach ul. dr Władysława Borkowskiego 4, pokój 218 można zapoznać się z aktami sprawy oraz wnosić ewentualne uwagi i wnioski co do zebranych materiałów. Jednocześnie informuję, że po upływie 7 dni od daty doręczenia niniejszego pisma zostanie podjęta decyzja w oparciu o zebrane w sprawie dowody. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 276-09-52. Nadmieniam, że wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Otrzymują: 1. Pani Justyna Rybak Pełnomocnik Gminy Starachowice Rataje 8 27-215 Wąchock 2. Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach Rejonowy Oddział w Starachowicach ul. Kościelna 30 27-200 Starachowice 3.A/a Do wiadomości: 1. Gmina Starachowice ul. Radomska 45 27-200 Starachowice |