Zawiadomienie o wszczęciu postępowania - odwodnienie ul. Mieszała

2015-08-11 1343
Art. czytany: 1112 razy

Starachowice dn. 10.08.2015 r.


Z a w i a d o m i e n i e o w s z c z ę c i u
p o s t ę p o w a n i a


Wydział Nieruchomości, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska - Starostwa Powiatowego w Starachowicach, działając na podstawie art. 9, art. 122 ust. 1 pkt 1 i 3, art. 127, art. 140 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne /tekst jednolity z 2015 r. poz. 469/ oraz art. 61 § 1 i § 4 i art.10 Kpa, informuje, że prowadzi postępowanie administracyjne na wniosek, Pani Justyny Rybak Pełnomocnika Gminy Starachowice, w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych pochodzących z pasa drogowego ul. Mieszała i odcinka ul. Bema w Starachowicach do cieku pn. Dopływ z kopalni żelaza oraz na budowę wylotów kanalizacji deszczowej.
W związku z powyższym informujemy, że w siedzibie Starostwa Powiatowego w Starachowicach ul. dr Władysława Borkowskiego 4, pokój 218 można zapoznać się
z aktami sprawy oraz wnosić ewentualne uwagi i wnioski co do zebranych materiałów.
Jednocześnie informuję, że po upływie 7 dni od daty doręczenia niniejszego pisma zostanie podjęta decyzja w oparciu o zebrane w sprawie dowody.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 276-09-52.
Nadmieniam, że wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.


Otrzymują:
1. Pani Justyna Rybak
Pełnomocnik
Gminy Starachowice
Rataje 8
27-215 Wąchock
2. Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach
Rejonowy Oddział w Starachowicach
ul. Kościelna 30
27-200 Starachowice
3.A/a


Do wiadomości:
1. Gmina Starachowice
ul. Radomska 45
27-200 Starachowice