Zimowe utrzymanie terenów w 2015/2016 r wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogą dojazdową 2015-11-09 1350 Art. czytany: 417 razy Zimowe utrzymanie terenów w 2015/2016 r wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogą dojazdową Powiat Starachowicki dr Władysława Borkowskiego 4 27-200 STARACHOWICE Znak sprawy: ZP.271.18.2015 STARACHOWICE, 2015-11-09 BIP/Tablica Ogłoszeń Zaproszenie do składania ofert Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: „Zimowe utrzymanie terenów w 2015/2016 r wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogą dojazdową„ 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, parkingów, dróg dojazdowych do parkingów oraz drogi dojazdowej do Starostwa Powiatowego w Starachowicach o łącznej powierzchni 5 857,00 m2, w tym: 1. ul. dr Władysława Borkowskiego - 1461,00 m2 2. chodniki wzdłuż ul. Krywki , ul. dr Wł. Borkowskiego i przed budynkiem Starostwa - 394,00m2 3. ciągi piesze od ul. Krywki do ul. dr Wł. Borkowskiego łącznie ze schodami - 121,00 m2 4. ciągi , drogi i parkingi wokół budynku Starostwa - 794,00 m2 5. parkingi górne - 1416,00 m2 6. parkingi dolne - 1256,00 m2 7. droga wewnętrzna od ul. dr Wł. Borkowskiego do ul. Krywki - 415,00 m2 Zamawiający narzuca następujące standardy zimowego utrzymania: W/w obiekty winne zostać odśnieżone i posypane mieszanką do godziny 700. Mieszanka do posypywania winna posiadać stosowne atesty potwierdzające jej przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowe wymagania dotyczące standardów zimowego utrzymania : 1. Odśnieżone chodniki, schody, drogi wewnętrzne, parkingi, oraz inne ciągi komunikacyjne należy posypać mieszanką piaskowo-solną na całej długości i szerokość, 2. Droga wewnętrzna powinna być odśnieżona i posypana na całej długości i szerokości umożliwiającej swobodny przejazd pojazdów: służb ratunkowych oraz służb komunalnych. 3. Parkingi powinny być odśnieżone i posypane w sposób umożliwiający swobodne parkowanie pojazdów samochodowych. 4. Nadmiar odgarniętego śniegu i błota pośniegowego Wykonawca zobowiązany jest wywieźć poza obręb odśnieżania. Decyzję o konieczności wywiezienia śniegu, podejmuje Zamawiający, uzgadniając z Wykonawcą, niezbędny zakres takich działań. 5. Odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby luźny śnieg nie leżał dłużej niż 1 godz., błoto pośniegowe 2 godz. po ustaniu opadów; 6. Odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu do krawędzi chodnika, drogi wewnętrznej, parkingu w taki sposób, aby zgarnięty śnieg nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego pojazdów służb ratunkowych, komunalnych. Dopuszcza się możliwość spryzmowania śniegu na terenach zielonych . 7. Śliskość winna być zwalczana w sposób zapewniający bezpieczne przejście np. poprzez skucie lodu, posypywanie ciągów pieszych, schodów, chodników mieszanką piaskowo-solną. 8. W przypadku wystąpienia ciągłych ( nieprzerwanych ) opadów śniegu, odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność ciągów komunikacyjnych. 9. Sprzątanie obiektu z materiału uszorstniającego po zimowym utrzymaniu powinno się zakończyć do 30 kwietnia 2016r. po sezonie zimowym. W zakres zamówienia wchodzi również usuwanie błota pośniegowego. CPV: 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6 2. Termin realizacji zamówienia: do 30 kwiecień 2016r. 3. Kryteria wyboru oferty: Zamawiający podda ocenie oferty niepodlegające odrzuceniu. Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami: cena ofertowa 100%. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zawiera najniższą cenę ofertową i spełnia wymagania ujęte w zaproszeniu. 4. Dokumenty wymagane w postępowaniu i sposób przygotowania oferty: a) Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: - Prawidłowo wypełniony Formularz oferty – zał. nr 1, - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2, - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał.nr.3, - Wypis z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty. b) złożyć w formie pisemnej (osobiście, pisemnie – listem) na Formularzu Oferty, c) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: „„Zimowe utrzymanie terenów w 2015/2016 r wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogą dojazdową„. Znak sprawy: ZP.271.22.2015” 5. Miejsce i termin złożenia ofert. 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Powiat Starachowicki, ul. dr Władysława Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice do dnia 18 listopada 2015r. do godziny 11:00,pokój nr: 114. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 listopada 2015r. o godzinie 11:15, w pok. nr 308. 3. Wybór oferty zostanie opublikowany na stronie internetowej Zamawiającego www.spstarachowice.bip.doc.pl 6. Kontakt z wykonawcą Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1 Marta Ewa Figarska - tel. (41) 276-09-20, 2 Jerzy Ceglarski - tel. (41) 276-09-15 3 Jerzy Kubicki - tel. (41) 276-09-47 4 Monika Nowak - tel. (41) 276-09-47 Starosta Dariusz Dąbrowski Podpis Zamawiającego Załączniki: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 4. Istotne postanowienia umowy 5. Mapa sytuacyjna 6. Karta pracy 7. Protokół-zał.nr.2 do umowy |