Ochrona konsumentów:
- ochrona konsumentów
- nieuczciwe praktyki rynkowe 2007-08-02 0953 Art. czytany: 2086 razy Miejsce załatwienia Starostwo Powiatowe w Starachowicach, ul. dr Władysława Borkowskiego 4, pokój 212, II piętro telefon (0-41) 276-09-30 Wymagane dokumenty protokół skargi konsumenckiej zgoda na przetwarzanie danych informacyjnych ( RODO) kserokopie dokumentów w dyspozycji konsumenta Miejsce odbioru Starostwo Powiatowe w Starachowicach, ul. dr Władysława Borkowskiego 4, pokój 212, II pietro Opłaty konsument zwolnony jest z ponoszenia opłat Termin załatwienia w postępowaniu nie stosuje się Kodeksu postępowania administracyjnego (terminy zakończenia postępowania uzależnione są od charakteru konkretnej sprawy) Tryb odwoławczy brak Uwagi brak Podstawa prawna ustawa z dnia 16 lutego 2007r. "o ochronie konkurencji i konsumentów" Podstawa prawna W zależności od charakteru konkretnej sprawy stosujemy przepisy regulujące prawa i obowiązki konsument - przedsiębiorca, rangi ustawy bądź przepisów wykonawczych oraz przepisów Kodeksu cywilnego. Konsumenci korzystają z nieodpłatnej pomocy prawnej - w szczególności: - poradnictwa w sprawach jednostkowych i ogólnych - interwencji u przedsiębiorcy - mediacji w sprawach spornych - pomocy sądowej Poradnictwo świadczone jest: - telefonicznie tel. (0-41) 276-09-30 - za pośrednictwem e-mail ( informacyjnie), - osobiście (zawsze kiedy dla oceny sprawy i ustalenia trybu postępowania niezbędna jest analiza dokumentów albo taki tryb uzgodniono w rozmowie telefonicznej) Opracował Anna Kłusek Akceptował Anna Kłusek Zatwierdził Anna Kłusek |